fredag den 29. juni 2007

At lege med sig selv

Da jeg ikke har nogen kollegaer, som er kommet så langt som jeg - desværre
har jeg måttet lege med mig selv, d.v.s. jeg har sendt et dokument til min private mail.
Og det fungerede rigtigt godt. Jeg er især vild med at man kan skrive meddelser til den anden /de andre.
Det ville have været rigtigt godt at kunne pt. da jeg skriver et referat sammen med en kollega fra en anden afdeling.

- for slet ikke at tale om , da jeg lavede hovedopgave sammen med to andre. Vi boede langt fra hinanden og havde virkelig kunnet arbejde helt anderledes sammen uden at mødes.

MEN dengang havde vi tre kun set en PC få gange i et lokale på Biblioteksskolen.- og da var det de 4 mandlige holdkammerater, som belejrede den og spillede spil. Vi trak os - det var vist ikke noget for os... ak ja ... Vi kunne slet ikke forestille os, hvordan verden så ud senere

Ingen kommentarer: